Drepturilor Pasagerilor Aerieni: Compensarea CE 261
Milioane de oameni călătoresc în fiecare an cu avionul, însă un număr mare nu realizează că există o lege ce protejează drepturile pasagerilor aerieni în caz de întârziere zbor, anulare zbor, refuz la îmbarcare sau bagaje pierdute în timp ce se află în tranzit.
Care sunt Drepturile Pasagerilor Aerieni?
Drepturile pasagerilor aerieni implică legi specifice care sprijină călătorii și susțin obținerea unei despăgubiri atunci când aceștia se confruntă cu perturbări ale zborurilor provocate de companiile aeriene.
Deși nuanțele legii variază de la o țară la alta, aceste tipuri de legi sunt predominante pe plan intern și internațional (în SUA, Europa și în afara ei). În esență, orice persoană care călătorește cu avionul, are aceste drepturi legale.
Problema este că mulți oameni nu sunt conștienți că legea este de partea lor nu sunt conștienți de existența drepturilor pasagerilor aerieni. De fapt, 85% dintre pasagerii aerieni din UE iar 92% dintre călătorii cu avionul din SUA nu își cunosc drepturile.
Jucând un Rol Activ în Drepturile Pasagerilor Aerieni
La AirHelp, suntem hotărâți să deservim comunitatea călătorilor și a pasagerilor aerieni în general, cu informații cruciale și actualizate cu privire la drepturile lor în caz de întârziere, anulare, refuz de îmbarcare sau bagaje pierdute. începători și experți deopotrivă, să înțeleagă detalii decisive. Mai mult, căutăm să simplificăm statute juridice specifice, astfel încât să înțelegi cum funcționează legile. Aceasta înseamnă că ești mereu informat cu privire la reglementările aeriene și poți folosi aceste informații în mod eficient pentru a insista asupra drepturilor tale ca pasager. În calitate de persoană afectată de perturbări de zbor, ești bine echipat pentru a solicita cu succes orice despăgubire la care ai putea avea dreptul. Ajutăm persoanele care întâmpină întârzieri sau anulări ale zborurilor, refuzul îmbarcării, problemele legate de bagaje și conexiunile pierdute.
Până acum am ajutat 10 milioane de pasageri și oferim, de asemenea, instrumente suplimentare pentru cei ce călătoresc cu avionul în misiunea lor de a cere despăgubiri. În acest sens, AirHelp a schimbat în mod fundamental industria juridică, făcând companiile aeriene mai responsabile și oferind consumatorilor „Dreptate-ca-serviciu”.
Drepturile și Regulamentele pe care Pasagerii Aerieni ar trebui să le știe
Deși este adevărat că fiecare țară respectă propriile legi, există câteva caracteristici esențiale ale legilor regionale sau internaționale care servesc drept instrumente puternice pentru pasagerii aerieni. Acestea includ, dar nu se limitează la, legislația UE 2626, diverse legi ale SUA și Convenția de la Montreal.
Conformitate Juridică Puternică
Anumite reglementări au o acoperire mai largă sau se dovedesc mai avantajoase decât altele. Cu toate acestea, este bine să ții cont de faptul că circumstanțele care au perturbat zborul pot să difere semnificativ de la un caz la altul și este util să ști pe care puncte forte te poți baza pe parcursul călătoriei tale.
Legile SUA
Din păcate, legile americane privind drepturile pasagerilor aerieni nu sunt la fel de extinse ca legile europene sau internaționale.
Ce pot face pentru tine legile SUA
Legile Statelor Unite sunt, totuși, deosebit de benefice pentru persoanele cărora li se refuză îmbarcarea sau care întâmpină probleme legate de bagaje.
Regulamentul de Despăgubire a Zborurilor CE 261/2004
Ce este CE 261?
CE 261/2004 este un regulament din legislația UE care favorizează pasagerul. Această lege face companiile aeriene responsabile financiar atunci când călătoria cu avionul ia o întorsătură neașteptată, din cauza lor. În comparație cu alte legi juridice privind drepturile pasagerilor, CE 261 este una dintre cele mai vaste. Această legislație importantă joacă un rol vital în apărarea drepturilor pasagerilor aerieni cât și a drepturilor pasagerilor în general.
De ce are sens să știţi despre CE 261
Călătorii adesea nu înțeleg că, în multe cazuri, companiile aeriene sunt responsabile din punct de vedere juridic și financiar pentru problemele de zbor.
În funcție de zborul dvs., itinerariul de zbor și destinația finală, înțelegând drepturilor pasagerilor aerieni și depunând o cerere, poate însemna până la 600 de euro pe zbor în despăgubiri. AirHelp deţine experți juridici pentru a despica firul în patru și pentru a face ca cele mai fine detalii și jargonul legal să fie înțeles de oricine. AirHelp nu pretinde taxe pentru depunerea reclamației.
Convenția de la Montreal
Ce este Convenția de la Montreal?
Convenția de la Montreal se referă la călătorii cu avionul care efectuează zboruri internaționale. Acești pasageri au dreptul de a solicita compensații pentru întreruperile de zbor.
De ce are sens să știţi despre Convenția de la Montreal
120 de națiuni onorează acest regulament, inclusiv SUA și UE. Convenția de la Montreal este, de asemenea, generoasă în ceea ce privește problemele legate de bagaje.
Circumstanțe Extraordinare
Nu toate întreruperile de zbor se încadrează în clauzele privind drepturile pasagerilor aerieni. Următoarele circumstanțe nu sunt, de obicei, considerate drept responsabilități ale unei companii aeriene și, prin urmare, nu ar fi acoperite de legile în vigoare. Cu alte cuvinte, lista de mai jos include situații care nu se califică pentru despăgubire:
greve ale personalului de securitate din aeroporturi sau ale personalului de control al traficului aerian
situația politică incertă
condiții meteorologice nefavorabile
riscuri de securitate
Speranța Redobândită: Drepturilor Pasagerilor Aerieni în Rezultate
Accentul pe educarea călătorilor cu avionul, susținerea persoanelor care au suferit perturbări ale zborurilor și menținerea companiilor aeriene să respecte legile deja existente întărește eforturile și angajamentul de a sprijini tot mai multi pasageri și de a promova mai departe drepturile pasagerilor aerieni în caz de întârziere, anulare, refuz la îmbarcare sau bagaje pierdute.
Răspundere financiară și responsabilitate
De la lansarea sa în 2013, echipa juridică AirHelp a atacat cu succes companiile aeriene care încercau să-și eschiveze răspunderea folosind argumente nefondate. De exemplu:
Cauze naturale: Pe una dintre insulele grecești, o companie aeriană a susținut că o întârziere a fost cauzată de necesitatea de a aștepta ca soarele să dezghețe aeronava în mod natural.
Pasagerul misterios: În Germania, o companie aeriană a susținut că pasagerul care a depus despăgubirea nu există.
Pasageri beţi și geamuri sparte: În Finlanda, AirHelp a câștigat un caz în care o întârziere a fost cauzată de debarcarea a doi pasageri beți, precum și de faptul că echipajul trebuia să repare o fereastră spartă. Instanța a decis că nici una dintre aceste cauze nu face parte din „circumstanțele extraordinare”.
Succesele Juridice pentru Drepturile Pasagerilor Aerieni
Polonia:
Perturbări ale zborurilor cu mai multe conexiuni: AirHelp a câștigat un caz în care un pasager a solicitat o despăgubire pentru tot zborul întrerupt cu mai multe escale, din cauza unei întârzieri pe cea de-a doua rută. Compania aeriană a vrut să plătească doar compensația pentru a doua rută, nu pentru întregul zbor. Instanța a decis insă, că nu este relevant ce rută este afectată iar compensarea se calculează luând în considerare întreaga rută. Probabil această decizie va fi adoptată și de alte instanțe.
Suedia:
Refuzarea zborului alternativ: dacă pasagerii nu acceptă itinerariul de rerutare oferit de compania aeriană ca urmare a anulării zborului și decide să renunțe la călătprie, se consideră că au dreptul la despăgubiri chiar dacă prețul biletului de avion a fost rambursat de către compania aeriană.
Eforturile AirHelp Influențează Situația Juridică
Câteva dintre cazurile pe care AirHelp le-a câștigat au condus la modificarea legilor privind drepturile pasagerilor aerieni din întreaga lume. Vă prezentăm următoarele scenarii demne de remarcat:
Compensarea pentru zborurile de legătură în Germania: Înainte ca AirHelp să înceapă să lucreze la reclamații privind întârzierile cauzate de conexiunile pierdute, pasagerii au trebuit să demonstreze că motivul ce a cauzat pierderea legăturii a fost, într-adevăr, faptul că primul zbor a întârziat. Astăzi, după ce s-au câștigat mai multe cazuri, legea s-a schimbat, și dacă o întârziere a primei legături face ca pasagerul să nu aibă timpul necesar de a ajunge la următorul zbor atunci vina este plasată pe umerii companiei aeriene.
Eligibilitatea bebelușilor să primească despăgubiri în Danemarca: Mulțumită serviciului AirHelp, sugarii sunt acum eligibili pentru despăgubiri, chiar și atunci când părinții plătesc doar o taxă pentru a lua copilul în avion.
La AirHelp, dorim să ajutăm la îmbunătățirea condițiilor de călătorie pentru pasagerii aerieni.
Dezvăluirea Scenariilor De Zbor și Protecția Drepturilor Pasagerilor Aerieni Continuă
Ne-am angajat să actualizăm constant informațiile utile pasagerilor aerieni și să oferim detalii relevante și utile. La Air Help, dezvăluim întotdeauna următoarele scenarii de zbor și drepturile pasagerilor aerieni în legătură cu zborurile internaționale, SUA și Europa:
Zboruri anulate
Zboruri întârziate
Refuzul îmbarcării
Probleme cu bagajele
Conexiuni pierdute
AirHelp a apărut în: