Centrul de asistență
Cum te putem ajuta?
Cele mai puse întrebări
De unde știu dacă am dreptul la despăgubiri?
Verifică despăgubireaAsigurare AirLuggage
Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?Există un termen limită pentru a informa AirHelp despre bagajul meu pierdut?Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit? Ce este PIR? De ce îmi cereți eticheta companiei aeriene pentru bagaje?Ce se întâmplă dacă nu am eticheta companiei aeriene pentru bagaje?Asigurare AirPayout
Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit? Care este diferența între o despăgubire și o plată?Sunt eligibil pentru AirPayout dacă am o legătură pierdută și ajung la destinație târziu?Când nu primesc asigurare AirPayout? Din moment ce mi-am adăugat călătoria în tabloul de bord, de ce nu este protejată de asigurarea AirPayout?Ce este AirPayout?Depunerea cererii
Unde îmi pot găsi numărul de rol la tribunalul brazilian?Pentru ce zboruri pot solicita despăgubiri conform legislației braziliene?Ce este numărul CPF?Ce informații trebuie să conțină solicitarea mea de rambursare a cheltuielilor suplimentare?Ce se consideră dovadă a cheltuielilor suplimentare?Ce cheltuieli suplimentare pot recupera?Taxe și metode de plată
Este sigur să-mi comunic datele bancare? Pot obține despăgubirea într-o altă monedă?În ce monedă se plătesc despăgubirile?Cum se compară onorariile voastre cu cele ale altor companii din același domeniu?Apar costuri suplimentare în cazul acționării în instanță?De ce formularul web îmi respinge SWIFT-ul?AirHelp+
Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?Ce este o călătorie?Am înregistrat o călătorie folosind abonamentul meu AirHelp Plus Essential, iar ulterior am schimbat abonamentul la AirHelp Plus Complete. Va fi călătoria mea înregistrată anterior acoperită de beneficiile de asigurare ale abonamentului Complete? Pot să primesc plata AirPayout sau AirLuggage într-un cont bancar pe un nume diferit de cel care figurează pe abonamentul meu AirHelp Plus? Când nu primesc asigurare AirPayout? Ce este un card eSIM?Documente și confidențialitate
Cum pot descărca sau tipări un document primit de la voi?Ce este un acord de taxă condiționată și cum îl semnez?Cum semnez corect o împuternicire (procură) sau un acord de taxă condiționată?Ce este o împuternicire și de ce aveți nevoie de ea?Tabloul meu de bord arată că ați primit documentul meu. De ce mi-l cereți în continuare?Nu mă pot conecta; ce este de făcut?Drepturile pasagerilor aerieni
My flight was delayed. Can I claim compensation?I missed my connecting flight - am I entitled to compensation?My flight was canceled - am I entitled to compensation?Ce este un zbor deviat?Când poți solicita despăgubire pentru o îmbarcare refuzată? Am I entitled to compensation?Nu găsești răspunsul?
Dacă ai o solicitare cu AirHelp, autentifică-te pentru a ne putea contacta.
AirHelp a apărut în: