Centrul de asistență
Cum te putem ajuta?
Cele mai puse întrebări
De unde știu dacă am dreptul la despăgubiri?
Verifică despăgubireaAsigurare pentru legătură pierdută
Ce se întâmplă dacă pierd o legătură și iau alt mijloc de transport până la destinația finală sau zbor spre cu totul altă destinație? Mai pot primi plata?Unde pot vedea condițiile complete ale poliței mele de asigurare? Cum pot obține ajutor sau informații suplimentare?Pot obține plata asigurării în caz de legătură pierdută dacă zborul meu a fost schimbat în avans? Asigurarea în caz de legătură pierdută acoperă și alte perturbări ale călătoriei? Există termene limită sau limite de timp despre care trebuie să știu?Asigurare pentru bagaj
Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?Există un termen limită pentru a informa AirHelp despre bagajul meu pierdut?Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit? Ce este PIR? De ce îmi cereți eticheta companiei aeriene pentru bagaje?Ce se întâmplă dacă nu am eticheta companiei aeriene pentru bagaje?Asigurare de zbor
Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil/ă pentru plată. În cât timp trebuie să o solicit? Care este diferența între o despăgubire și o plată?Sunt eligibil(ă) pentru asigurare de zbor dacă am o legătură pierdută și ajung la destinație târziu?Când nu primesc asigurare de zbor? Din moment ce mi-am adăugat călătoria în tabloul de bord, de ce nu este protejată de asigurarea mea de zbor?Ce este asigurarea de zbor?Depunerea cererii
Unde îmi pot găsi numărul de rol la tribunalul brazilian?Pentru ce zboruri pot solicita despăgubiri conform legislației braziliene?Ce este numărul CPF?Ce informații trebuie să conțină solicitarea mea de rambursare a cheltuielilor suplimentare?Ce se consideră dovadă a cheltuielilor suplimentare?Ce cheltuieli suplimentare pot recupera?Taxe și metode de plată
Pot obține despăgubirea într-o altă monedă?În ce monedă se plătesc despăgubirile?Cum se compară onorariile voastre cu cele ale altor companii din același domeniu?Există costuri suplimentare în cazul unei acțiuni în instanță?Apar costuri suplimentare în cazul acționării în instanță?De ce formularul web îmi respinge SWIFT-ul?AirHelp+
Ce este Asigurarea în caz de legătură pierdută?De ce ar trebui să cumpăr AirHelp+?Care sunt cerințele pentru obținerea plății AirLuggage?Care este diferența între o despăgubire și o plată?Ce este o călătorie?Am înregistrat o călătorie folosind abonamentul meu AirHelp Plus Essential, iar ulterior am schimbat abonamentul la AirHelp Plus Complete. Va fi călătoria mea înregistrată anterior acoperită de beneficiile de asigurare ale abonamentului Complete?Documente și confidențialitate
Cum pot descărca sau tipări un document primit de la voi?Ce este un acord de taxă condiționată și cum îl semnez?Cum semnez corect o împuternicire (procură) sau un acord de taxă condiționată?Ce este o împuternicire și de ce aveți nevoie de ea?Tabloul meu de bord arată că ați primit documentul meu. De ce mi-l cereți în continuare?Nu mă pot conecta; ce este de făcut?Drepturile pasagerilor aerieni
My flight was delayed. Can I claim compensation?Dacă am pierdut zborul de legătură, am dreptul la despăgubiri?Zborul meu a fost anulat - am dreptul la despăgubiri?Ce este un zbor deviat?Când poți solicita despăgubire pentru o îmbarcare refuzată? Am I entitled to compensation?Nu găsești răspunsul?
Dacă ai o solicitare cu AirHelp, autentifică-te pentru a ne putea contacta.