Asigurare pentru bagaj
Care sunt cerințele pentru a obține plata asigurării mele pentru bagaj?
Dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, iată de ce ai nevoie:
CI sau pașaport
Etichetă de bagaj a companiei aeriene
Confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare
Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) - îl poți obține de la biroul de bagaje pierdute din aeroport
Datele tale bancare
Nu uita: Trebuie să ne trimiți cerințele în termen de 28 de zile de la întârzierea sau pierderea bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru plată, conform Termenilor și condițiilor noastre.
Există un termen limită pentru a informa AirHelp despre bagajul meu pierdut?
Da. Dacă ești membru AirHelp+, iar bagajul tău este pierdut sau întârziat, trebuie să trimiți informațiile necesare în termen de 28 de zile de la producerea întârzierii sau pierderii bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru plata unei asigurări pentru bagaj, conform Termenilor și condițiilor noastre.
Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil(ă) pentru plata asigurării pentru bagaj. În cât timp trebuie să o solicit?
Ai la dispoziție 28 de zile pentru a solicita plata asigurării pentru bagaj și a ne furniza datele bancare. În conformitate cu Termenii și condițiile noastre, după 28 de zile, plata nu va mai fi valabilă.
Ce este PIR?
PIR înseamnă Raport privind neregularitatea proprietății. Este un document care servește drept dovadă a întârzierii sau a dispariției bagajelor tale și care permite companiilor aeriene să le localizeze și să le recupereze. Poți obține un Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) de la biroul de bagaje pierdute al aeroportului.
Asigură-te că obții unul imediat ce observi că îți lipsește bagajul și păstrează-l bine. Vei avea nevoie de el pentru a-ți recupera bagajele și va trebui să încarci o fotografie a acestuia pentru a solicita asigurarea pentru bagaj.
De ce îmi cereți eticheta companiei aeriene pentru bagaje?
Avem nevoie de o fotografie cu eticheta de bagaje a companiei aeriene pentru a verifica dacă ești proprietarul bagajelor pierdute sau întârziate și pentru a verifica dacă aceasta se potrivește cu informațiile incluse în PIR (Raport privind neregularitatea proprietății).
Asigurarea pentru bagaj acoperă doar bagajele înregistrate pe numele înregistrat în abonamentul AirHelp+.
Ce se întâmplă dacă nu am eticheta companiei aeriene pentru bagaje?
O fotografie a etichetei de bagaj a companiei aeriene este o cerință pentru a primi plata asigurării pentru bagaj. Fără aceasta, nu putem procesa solicitarea ta.
Ce este o etichetă a companiei aeriene pentru bagaje?
O etichetă a companiei aeriene pentru bagaje sau o etichetă pentru bagaje este o etichetă sau un bilet pe care îl primești atunci când îți înregistrezi bagajele. Acesta permite companiilor aeriene să îți identifice bagajele și să le direcționeze către destinația finală. De asemenea, este folosit pentru a distinge bagajele similare pe banda de bagaje de la destinație.
De obicei, primești două copii — una atașată de mânerul bagajului și una care este atașată la cartea de îmbarcare sau care îți este înmânată direct dacă ai o carte de îmbarcare digitală.
Nu uita să păstrezi o copie a etichetei companiei aeriene, deoarece vei avea nevoie de ea atunci când îți revendici bagajul de pe banda de bagaje sau dacă trebuie să obții un PIR (Raport privind neregularitatea proprietății) în cazul în care bagajul tău întârzie sau se pierde.
Ce se întâmplă cu asigurarea mea pentru bagaj dacă nu călătoresc cu bagaj înregistrat?
Când îți adaugi călătoria în Tabloul de bord al clientului, te vom întreba dacă călătorești cu bagaj înregistrat. Dacă alegi „nu”, nu vom aplica asigurarea pentru bagaj la acea călătorie. Apoi o poți utiliza pentru a proteja orice zboruri viitoare în care călătorești cu bagaj înregistrat.
Asigurarea pentru bagaj acoperă bagajele pasagerilor ce au călătorit împreună cu mine?
Nu. Asigurarea pentru bagaj acoperă doar bagajele înregistrate pe numele membrului AirHelp+.
Ce este asigurarea pentru bagaj?
Este simplu. Dacă bagajul tău este întârziat sau pierdut, îți vom plăti 100 €.
Pentru a-ți proteja zborurile, adaugă-le în aplicație sau în tabloul de bord cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.
Apoi, dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, ia Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR) de la biroul de bagaje pierdute și trimite-ne ce avem nevoie. Plata de 100 € va pleca spre tine. Și este pe lângă orice despăgubire pe care compania aeriană ar putea să ți-o datoreze, desigur.
Cum pot cumpăra asigurare pentru bagaj?
Membrii AirHelp+ primesc asigurare pentru bagaj în cadrul planului. În prezent, acesta nu este vândut separat.
Asigurarea pentru bagaj îți va proteja bagajul în toate călătoriile înregistrate în Tabloul de bord al clientului pe durata abonamentului.
Numărul de călătorii acoperite depinde de planul ales. De exemplu, AirHelp+ Smart acoperă 3 călătorii.
Cum pot obține plata asigurării mele pentru bagaj?
Dacă bagajele înregistrate sub numele tău nu apar pe bandă, raportează problema la biroul de bagaje pierdute din interiorul aeroportului și obține un Raport privind neregularitatea proprietății (PIR).
După ce ai PIR, poți demara o solicitare făcând clic pe linkul din e-mailul pe care ți-l trimitem înainte de zbor sau prin intermediul Tabloului de bord al clientului.
Ți se va solicita să trimiți următoarele:
O copie a raportului privind neregularitatea proprietății (PIR)
O poză a etichetei de bagaj
Confirmarea rezervării zborului
O fotografie a cărții tale de identitate
Detaliile tale bancare
Vom trimite detaliile partenerului nostru de asigurări. Dacă toate informațiile sunt corecte și valide, îți vom procesa plata și vă vom trimite o confirmare prin e-mail în termen de 48 de ore. După ce primești confirmarea prin e-mail, poate dura câteva zile ca plata să ajungă în contul tău.
Cât timp este nevoie pentru a confirma că sunt eligibil pentru plata de asigurare pentru bagaj?
După ce ne-ai comunicat despre bagajele întârziate sau pierdute și ai trimis informațiile tale, te vom contacta în 48 de ore pentru a confirma dacă ești eligibil.
Vom avea nevoie de CI-ul tău, de detaliile bancare, de confirmarea rezervării zborului, de o poză a etichetei de bagaj și de un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR).
Asigurarea pentru bagaj funcționează dacă anulez eu zborul?
Funcționează numai când te urci în avion și ne poți furniza cerințele necesare în urma perturbării bagajelor.
Din păcate, nu putem anula protecția asigurării pentru bagaj dacă decizi să nu mai iei zborul.
În cât timp primesc plata asigurării pentru bagaj?
După ce ne-ai furnizat informațiile necesare, inclusiv numărul Raportului privind neregularitatea proprietății (PIR), fotografia etichetei bagajului tău, CI-ul și detaliile bancare, le vom trimite partenerului nostru de asigurări pentru aprobare. Eligibilitatea va fi stabilită în termen de 48 de ore. După aprobare, ți-o vom trimite în câteva ore.
Asigurarea pentru bagaj acoperă toate zborurile din călătoria mea?
Asigurarea pentru bagaj îți protejează bagajele de cală la fiecare zbor pe care îl incluzi atunci când îți adaugi călătoria. Însă trebuie să adaugi zborurile cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată și să confirmi că faci check-in la bagaj.
Numărul de călătorii acoperite depinde de planul AirHelp+ ales.
Depinde de tine câte zboruri fac parte din aceeași călătorie. Dar ar trebui să știi că se aplică maximum o plată de călătorie. Deci, dacă există perturbări ale bagajelor pe 2 sau mai multe zboruri separate în aceeași călătorie, vei primi plata o singură dată.
Solicitare asigurării mele pentru bagaj a fost aprobată, dar nu am primit banii încă
După ce îți trimitem o confirmare prin e-mail că solicitarea a fost aprobată și transferul bancar a fost inițiat, poate dura până la 5 zile lucrătoare pentru ca banii să apară în contul tău.
Cu toate acestea, în ciuda eforturilor noastre, pot exista situații în care procesarea plății de către bănci poate dura mai mult timp.
Dacă nu ai primit banii după 7 zile lucrătoare de la primirea e-mailului, te rugăm să-i contactezi pe agenții noștri prin intermediul chat-ului online sau la adresa de e-mail [email protected].
Cum fac rost de Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR)?
Vei primi un număr PIR (raport privind neregularitatea proprietății) atunci când raportezi problema cu bagajul la biroul de bagaje pierdute al aeroportului. Acest raport servește drept dovadă a perturbării bagajelor și este o cerință obligatorie pentru a obține o plată de asigurare pentru bagaj.
Am asigurare pentru bagaj, iar bagajul meu a fost întârziat sau pierdut. De ce a fost respinsă solicitarea mea?
Toate informațiile pe care ni le furnizezi sunt transmise imediat partenerului nostru de asigurare pentru verificare și aprobare. Dacă aceștia identifică o problemă, cum ar fi un număr nevalid al Raportului privind neregularitatea proprietății (PIR) sau un bagaj neînregistrat sub numele tău, solicitarea ta va fi respinsă.
Dacă consideri că perturbarea bagajului tău este eligibilă pentru plata asigurării, dar a fost respinsă, poți cere ca solicitarea ta să fie analizată de partenerii noștri de asigurare.
Pot să adaug asigurarea pentru bagaj pentru toți pasagerii care călătoresc cu mine?
Asigurarea pentru bagaj protejează doar bagajele înregistrate pe numele membrului AirHelp+. Bagajele înregistrate sub numele pasagerilor care călătoresc împreună cu tine nu sunt acoperite de abonamentul tău.
Cui îi este trimisă plata asigurării pentru bagaj?
Plata poate fi trimisă doar membrului AirHelp+.
Plata asigurării pentru bagaj nu este suficientă! Nu acoperă valoarea a ceea ce am pierdut în geantă.
Asigurarea pentru bagaj este concepută să-ți ofere o plată rapidă și facilă, astfel încât să ai bani pentru a acoperi elementele esențiale.
Compania aeriană este responsabilă pentru acoperirea costului integral al tuturor lucrurilor pierdute în geantă. Dar nu-ți face griji! Dacă ești membru AirHelp+, te putem ajuta să soliciți returnarea banilor de la compania aeriană.
Asigurarea pentru bagaj acoperă deteriorarea bagajelor mele?
Nu. Asigurarea pentru bagaj oferă plăți doar în cazul în care bagajul este pierdut sau întârziat.
În cazul în care compania aeriană deteriorează bagajul sau conținutul acestuia, aceasta este responsabilă pentru costurile de reparare sau de înlocuire. Însă, ca membru AirHelp+, te putem ajuta să soliciți banii de la compania aeriană.
În ce fel de situații voi primi plata asigurării pentru bagaj?
În cazul în care călătoria ta este protejată cu asigurarea pentru bagaj, vei primi 100 € dacă bagajele înregistrate sunt pierdute sau întârziate, indiferent de numărul de bagaje afectate.
Spre deosebire de alte produse de pe piață, nu avem niciun prag pentru numărul de ore cu care bagajul tău a fost întârziat. Ai nevoie doar de un număr PIR (Raport privind neregularitatea proprietății) valid de la biroul de bagaje pierdute al aeroportului, o fotografie a etichetei bagajului tău, datele tale bancare și un CI valabil.
Nu am reușit să obțin Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR). Mai pot primi plata asigurării pentru bagaj?
Nu, ne pare rău. Un număr de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) este esențial pentru a fi eligibil pentru o plată.
Voi primi plata asigurării pentru bagaj în moneda mea?
În cazul perturbării bagajelor, îți plătim 100 € per călătorie, indiferent de numărul de bagaje pierdute sau întârziate. Aceasta este suma pe care o vom trimite în contul tău bancar.
Cu toate acestea, suma reală pe care o primești în cont va fi în moneda contului tău și va depinde de ratele de schimb curente aplicate de banca ta.
Trebuie să dovedesc ce se afla în bagajul meu pentru a obține plata asigurării pentru bagaj?
Nu, nu este nevoie să dovedești conținutul bagajului. Tot ce îți trebuie pentru plata asigurării pentru bagaj este CI-ul, datele bancare, fotografia bagajului, confirmarea rezervării zborului și un număr valid de Raport privind neregularitatea proprietății (PIR), pe care îl primești de la biroul de bagaje pierdute din aeroport.
Cum pot face o reclamație cu privire la asigurarea pentru bagaj?
Dacă ești nemulțumit de serviciile primite, dorim să știm acest lucru. Te rugăm să completezi formularul nostru de reclamație, care va fi revizuit de partenerii noștri de asigurare.
Ce conturi bancare din ce țări sunt acceptate în prezent de asigurarea pentru bagaj?
Poți primi plata dacă contul tău bancar se află într-una din următoarele țări:
Andorra
Argentina
Armenia
Australia
Austria
Azerbaidjan
Bahrain
Belgia
Bosnia și Herțegovina
Brazilia
Bulgaria
Camerun
Canada
Chile
China
Columbia
Costa Rica
Croația
Cipru
Cehia
Danemarca
Republica Dominicană
Ecuador
Egipt
Estonia
Insulele Feroe
Finlanda
Franța
Guyana Franceză
Gabon
Germania
Grecia
Guadelupa
Guatemala
Honduras
Hong Kong
Ungaria
Islanda
India
Indonezia
Irlanda
Israel
Italia
Coasta de Fildeș
Japonia
Jersey
Iordania
Kosovo
Kuweit
Letonia
Liechtenstein
Lituania
Luxemburg
Malaysia
Malta
Martinica
Mayotte
Mexic
Moldova
Monaco
Maroc
Țările de Jos
Noua Caledonie
Noua Zeelandă
Norvegia
Oman
Peru
Filipine
Polonia
Portugalia
Qatar
Réunion
Taiwan
Thailanda
Turcia
Ucraina
Emiratele Arabe Unite
Regatul Unit
Statele Unite
Uruguay
Dacă țara ta nu se află pe lista de mai sus, te rugăm să ne contactezi prin intermediul chatului nostru online sau prin e-mail la adresa [email protected], astfel încât să putem avea detaliile contului tău bancar și să-ți trimitem plata.
Este sigur să-mi comunic datele bancare?
Da. Luăm foarte în serios securitatea și confidențialitatea datelor. Prin urmare, am dori să te asigurăm că politica noastră privind protecția datelor (în ceea ce privește prelucrarea, distribuirea și stocarea tuturor informațiilor cu caracter personal, inclusiv informațiile bancare) este în deplină conformitate cu toate reglementările UE legate de protecția datelor, inclusiv cu Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD).