Asigurare pentru legătură pierdută
Ce se întâmplă dacă pierd o legătură și iau alt mijloc de transport până la destinația finală sau zbor spre cu totul altă destinație? Mai pot primi plata?
Din păcate, nu. Pentru a beneficia de asigurarea în caz de legătură pierdută, trebuie:
Să călătorești cu un zbor înlocuitor. Compania ta aeriană trebuie să-ți ofere un nou zbor către destinație. Alte moduri de transport, cum ar fi autoturisme, trenuri, bărci și autobuze, nu sunt acoperite.
Să zbori către destinația din rezervarea inițială. Dacă zborul înlocuitor pe care l-ai luat aterizează la altă destinație, îți pierzi acoperirea.
Unde pot vedea condițiile complete ale poliței mele de asigurare?
Este simplu: trebuie doar să accesezi aplicația sau Tabloul de bord al clientului și să consulți Termenii și condițiile pentru a citi totul despre asigurarea în caz de legătură pierdută.
Cum pot obține ajutor sau informații suplimentare?
Simplu! Trimite-ne un mesaj prin chat live sau e-mail.
Pot obține plata asigurării în caz de legătură pierdută dacă zborul meu a fost schimbat în avans?
Nu. Acoperim doar perturbările de ultim moment, care te-au făcut să pierzi zborul de legătură în ziua călătoriei.
Dacă zborul tău a fost schimbat sau reprogramat în avans, ar fi trebuit să ai suficient timp pentru a-ți ajusta planurile.
Cu toate acestea, dacă ai avut o întârziere, o anulare de ultim moment sau o deviere în timpul călătoriei, există cazuri în care aceasta s-ar putea califica în baza unei alte asigurări, cum ar fi asigurarea de zbor.
Asigurarea în caz de legătură pierdută acoperă și alte perturbări ale călătoriei?
Nu. Acoperă doar legăturile pierdute. Pentru alte perturbări ale călătoriei, cum ar fi întârzieri ale zborurilor, anulări și probleme cu bagajele, avem alte opțiuni de asigurare, cum ar fi asigurarea de zbor și asigurarea pentru bagaj. Verifică ce este inclus în planul tău AirHelp+!
Există termene limită sau limite de timp despre care trebuie să știu?
Da. Iată ce trebuie să reții:
Adăugarea călătoriei. Asigură-te că îți adaugi călătoriile cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată a zborului.
Depunerea solicitării de asigurare. Va trebui să completezi formularul de solicitare a asigurării în termen de 28 de zile de la pierderea legăturii.
Dacă nu respecți aceste termene limită, ne pare rău, dar nu ne vom califica pentru plată.
Unele dintre zborurile mele au fost anulate și mi s-a dat un nou itinerar. Am călătorit pe noul itinerar fără probleme. Mai am dreptul la o compensație pentru o legătură pierdută?
Nu, ești acoperit doar dacă pierzi un zbor de legătură. Dacă ai reușit să te îmbarci în toate zborurile și ai ajuns la destinație pe noul itinerar, nu te vei califica pentru plată.
Oricum, te poți califica pentru o plată din asigurarea de zbor pentru anularea inițială, dacă zborul a fost anulat cu mai puțin de 28 de zile înainte de plecare.
Cine poate beneficia de asigurare în caz de legătură pierdută?
Oricine este membru AirHelp+!
Ești acoperit dacă:
Ai un plan AirHelp+ activ, care include acoperirea pentru legătură pierdută.
Ți-ați adăugat călătoriile în aplicație sau în Tabloul de bord al clientului cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată.
Ai rezervat zboruri de legătură pe un singur itinerar de zbor. Asta înseamnă că numai zborurile care apar pe aceeași confirmare de rezervare de la compania aeriană sau agenția de turism sunt acoperite de asigurare. Dacă ai rezervat zboruri separat, cum ar fi zboruri de legătură pe cont propriu, acoperirea nu se va aplica.
În ce situații nu voi primi plata unei asigurări în caz de legătură pierdută?
Iată câteva situații neacoperite de asigurarea ta:
Ai pierdut legătura din greșeală, de ex. nu te-ai trezit la timp sau ai ajuns târziu la aeroport pe cont propriu.
Zborurile tale nu au fost rezervate împreună în cadrul unei singure rezervări, cum ar fi în cazul zborurilor de legătură pe cont propriu.
Ți-ai înregistrat călătoria cu mai puțin de 48 de ore înainte de primul zbor.
Dacă are loc o grevă sau alte perturbări de care tu sau noi nu știam în momentul înregistrării călătoriei și care durează mai mult de 7 zile, acoperim doar primele 7 zile.
Dacă zborul tău a fost reprogramat cu mult timp înainte, acoperim doar perturbările de ultim moment care au dus la pierderea legăturii chiar în ziua călătoriei.
Zbori către sau de la o destinație exclusă, cum ar fi zonele de conflict sau țările sancționate.
Zborul tău este afectat de o urgență de sănătate publică, cum ar fi, de exemplu, o pandemie, sau de o grevă anunțată, care avea loc atunci când ai rezervat sau înregistrat zborul.
Alegi să nu-ți continui călătoria după ce ai pierdut legătura.
Pentru informații mai detaliate, asigură-te că verifici Termenii și condițiile din Tabloul de bord al clientului.
În cât timp primesc plata pentru asigurarea în caz de legătură pierdută?
Rapid! După ce ai partajat detaliile despre legătura pierdută, ai furnizat dovada întârzierii și ai trimis cărțile de îmbarcare, noi îți vom pregăti plata. Ar trebui să ajungă la tine în câteva ore.
Compania aeriană mi-a reprogramat zborul gratuit; mai pot primi plata asigurării în caz de legătură pierdută?
Da! Atâta timp cât îndeplinești cerințele de eligibilitate ale poliței, poți primi plata.
Când începe și când încetează protecția pentru legături pierdute pentru călătoria mea?
Protecția ta de călătorie te acoperă de la începutul călătoriei până la sfârșit.
Ești protejat din ziua în care ar trebui să decoleze primul zbor, dar numai dacă ne-ai anunțat deja despre călătorie cu 48 de ore înainte.
Se sfârșește când ajungi la ultima oprire din călătorie: destinația finală!
Numărul de călătorii acoperite depinde de planul ales. Asigurarea în caz de legătură pierdută acoperă numai călătoriile efectuate pe durata abonamentului AirHelp+.
Ce este o legătură pierdută?
O legătură pierdută este atunci când ai două sau mai multe zboruri rezervate împreună și ceva nu merge bine cu primul zbor — de exemplu, este întârziat, anulat sau deviat — și, din acest motiv, nu reușești să prinzi zborul următor.
De exemplu: Să spunem că zbori de la New York la Paris, cu escală la Londra.
Dacă zborul tău de la New York la Londra întârzie și pierzi zborul de la Londra la Paris, aceasta este o legătură pierdută.
Asigurarea în caz de legătură pierdută protejează doar zborurile care fac parte dintr-o singură rezervare, nu bilete separate.
Cum pot depune o solicitare dacă pierd legătura?
Este foarte simplu! Trebuie doar să urmezi instrucțiunile din Tabloul de bord al clientului.
Anunță-ne imediat; trebuie să depui solicitarea în termen de 28 de zile de la data la care ai pierdut legătura.
Completează formularul de solicitare online. Indicație: Se află în Tabloul de bord al clientului, în secțiunea de asigurare a călătoriei tale!
Adaugă documentele
Confirmarea rezervării sau itinerarul zborului inițial.
Dovada zborului înlocuitor (de exemplu, o nouă carte de îmbarcare sau confirmarea rezervării înlocuitoare).
Pașaport sau CI.
Orice comunicare a companiei aeriene cu privire la întârzierea sau rezervarea ta, cum ar fi e-mailuri.
Așteaptă confirmarea. Te vom informa cu privire la situația solicitării tale imediat ce este analizată de partenerul nostru de asigurări! Dacă este aprobată, îți vom trimite plata.
Cât costă asigurarea în caz de legătură pierdută?
Costul este deja inclus în planul tău AirHelp+! Nu există taxă separată și nicio taxe suplimentare când depui o solicitare de asigurare pentru o legătură pierdută.
Cum cumpăr o asigurare în caz de legătură pierdută?
Membrii AirHelp+ primesc asigurarea în caz de legătură pierdută în cadrul abonamentului. În prezent, acesta nu este vândut separat.
Asigurarea în caz de legătură pierdută va proteja toate călătoriile adăugate în Tabloul de bord al clientului pe durata abonamentului.
Numărul de călătorii acoperite de Asigurarea în caz de legătură pierdută variază în funcție de planul ales.
Ce este Asigurarea în caz de legătură pierdută?
Stai fără griji atunci când pierzi zborul de legătură.
Mai întâi adaugă-ți zborurile la AirHelp+ (cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare) pentru a le putea urmări. Când primul zbor al tău este întârziat, anulat sau deviat și pierzi o conexiune, îți vom oferi o plată rapidă 200 € pentru a te scăpa de stres.
Trimite-ne doar detaliile zborului tău, o dovadă a întârzierii și cărțile de îmbarcare și vei primi plata în curând.
Atenție: pentru a se califica pentru această asigurare, zborurile trebuie să facă parte din aceeași rezervare.
Asigurarea în caz de legătură pierdută acoperă toate zborurile din călătoria mea?
Da, dacă zborurile fac parte din aceeași călătorie și le-ai adăugat în aplicație sau în Tabloul de bord al clientului cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată.
Cu toate acestea, există o limită de plată de 200 € per călătorie. Deci, chiar și atunci când pierzi mai multe zboruri de legătură în cadrul aceleiași călătorii, vei fi eligibil pentru o singură plată.
În ce situații voi primi o plată dacă am asigurare în caz de legătură pierdută?
Dacă ți-ai protejat călătoria cu Asigurare în caz de legătură pierdută, vei primi o plată unică 200 € atunci când:
O întârziere, o anulare sau o deviere a zborului îți cauzează pierderea legăturii.
Ambele zboruri fac parte din aceeași rezervare.
Ajungi la destinația finală mai târziu decât era programat.