Asigurare de zbor


Am primit un mesaj de la AirHelp+ că sunt eligibil(ă) pentru plata asigurării pentru bagaj. În cât timp trebuie să o solicit?

Ai la dispoziție 28 de zile pentru a solicita plata asigurării pentru bagaj și a ne furniza datele bancare. În conformitate cu Termenii și condițiile noastre, după 28 de zile, plata nu va mai fi valabilă.


Care este diferența între o despăgubire de la compania aeriană și o plată?

Compensația companiei aeriene este suma de bani acordată de compania aeriană pentru a compensa întârzierea sau anularea unui zbor internațional care este acoperit de reglementările UE sau de alte reglementări. Suma maximă care poate fi plătită este 600 €. Suma la care ai dreptul depinde de reglementările care se aplică zborului tău și de eligibilitatea zborului. AirHelp este expert în solicitarea acestei despăgubiri, dar suma de bani nu este niciodată garantată.

O plată este un supliment de 100 € sau 200 € de la asigurarea ta AirHelp+. Vei primi această plată atunci când zborul tău este întârziat peste 3 ore, este anulat în ultimul moment, este deviat sau dacă pierzi o legătură din cauza unei perturbări sau când bagajul tău este pierdut sau întârziat. Și este plătită rapid.

Veștile bune? În cazul perturbărilor zborurilor internaționale, este posibil să aveți parte de ambele situații.


Sunt eligibil(ă) pentru asigurare de zbor dacă am o legătură pierdută și ajung la destinație târziu?

Asigurarea de zbor nu acoperă legăturile pierdute; acestea sunt acoperite în cadrul asigurării în caz de legătură pierdută. Te rugăm să îți consulți planul pentru a vedea ce beneficii sunt incluse.

Vei primi plata numai dacă zborurile pe care le-ai înregistrat în tabloul de bord au întârziere de 3 ore sau mai mult, sunt anulate cu cel mult 28 de zile înainte de plecare sau sunt deviate. Călătoriile care nu sunt înregistrate în tabloul tău de bord nu sunt eligibile pentru acoperire.

Toate călătoriile trebuie să fie adăugate în Tabloul de bord al clientului cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.


Când nu primesc asigurare de zbor?

Asigurarea de zbor nu poate asigura perturbarea zborului în următoarele cazuri:

  • dacă nu ai confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare valide;

  • zborul a fost anulat cu mai mult de 28 zile de la plecarea programată;

  • zborul tău a fost afectat ca rezultat al:

    • unui război din străinătate sau unui război civil,

    • unor amenințării cu explozivi, deșeuri radioactive sau orice altă sursă de radiații,

    • unei declarații de urgență medicală, cum ar fi o pandemie sau o epidemie,

    • oricărei pierderi, daune, răspunderi sau cheltuieli cauzate de un atac cibernetic sau de un incident cibernetic;

  • dacă vreun eveniment perturbă traficul aerian pentru mai mult de 7 zile – exemplele includ grevele, demonstrațiile publice sau vreme nefavorabilă. În aceste cazuri, AirHelp va plăti pentru toate întârzierile și anulările de zbor care au avut loc în primele 7 zile de la perturbarea traficului aerian. Dacă zborul tău este cel puțin în a 8-a zi a unei perturbări în curs, acesta nu va fi acoperit.


Din moment ce mi-am adăugat călătoria în tabloul de bord, de ce nu este protejată de asigurarea mea de zbor?

Pentru a beneficia de plata asigurării de zbor, trebuie să adaugi detalii despre călătorie în Tabloul de bord al clientului cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată a primului zbor. Dacă adaugi zboruri cu mai puțin de 48 de ore înainte de plecarea acestora, călătoria nu va beneficia de protecție.

În plus, nu se va aplica în cazul călătoriilor pe care le adaugi în tabloul de bord dacă un zbor este deja întârziat sau anulat.


Ce este asigurarea de zbor?

Este simplu. Adaugă zborul tău la AirHelp+ (cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare). Apoi îl vom urmări și vă vom plăti rapid 100 € dacă:

  • Zborul tău a avut o întârziere de peste 3 ore la sosire

  • Zborul tău este anulat cu mai puțin de 28 zile înainte de plecare

  • Zborul tău este deviat

Cel mai bun lucru? Acea plată de 100 € este pe lângă orice despăgubire din partea companiei aeriene care ți se datorează. Fără documente, fără semnătură — doar plăți rapide direct în contul tău bancar.


Cum pot solicita plata asigurării mele de zbor?

Dacă vreun zbor din călătoria ta este anulat cu 28 zile înainte de plecare sau mai puțin, a fost deviat sau ajunge cu 3 sau mai multe ore întârziere, AirHelp va urmări automat zborul și îți va trimite un e-mail de confirmare a eligibilității pentru a putea solicita plata unică a asigurării tale de zbor 100 €.

Ți se va solicita să adaugi datele bancare, confirmarea rezervării și CI-ul. Poate dura câteva zile până apare suma în contul tău.


Este sigur să-mi comunic datele bancare?

Da. Luăm foarte în serios securitatea și confidențialitatea datelor. Prin urmare, am dori să te asigurăm că politica noastră privind protecția datelor (în ceea ce privește prelucrarea, distribuirea și stocarea tuturor informațiilor cu caracter personal, inclusiv informațiile bancare) este în deplină conformitate cu toate reglementările UE legate de protecția datelor, inclusiv cu Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD).

Poți citi Politica de confidențialitate AirHelp aici.


Cât timp durează să confirm că sunt eligibil pentru banii asigurării mele de zbor?

Ne propunem să confirmăm eligibilitatea în cel mai scurt timp posibil. Dacă apare o perturbare (de exemplu, zborul este anulat în termen de 28 zile înainte de plecare, a fost deviat sau are o întârziere de 3 ore sau mai mult la sosire), AirHelp va confirma eligibilitatea ta pentru plata de 100 € în termen de cel puțin 36 de ore de la producerea perturbării.


Zborul meu a fost întârziat sau deviat și este eligibil pentru plată, dar eu nu am fost la bord. Voi primi plata?

Una dintre condițiile asigurării de zbor este să fi fost la bordul zborului care a fost întârziat sau deviat. Dacă declari că nu te-ai aflat la bord, nu putem efectua plata.

Această condiție nu se aplică în cazul zborurilor anulate.


Ce este un zbor deviat?

Un zbor deviat este un zbor care urmează o altă rută sau aterizează pe un alt aeroport decât cel programat inițial.

De exemplu, dacă zborul era programat să aterizeze la Londra Heathrow, dar, din anumite motive, aterizează la Londra Gatwick, acesta este considerat un zbor deviat.


Am furnizat detaliile contului meu bancar, dar nu am primit încă banii asigurării de zbor

După ce ai furnizat datele bancare, este posibil să dureze câteva zile ca banii să apară în contul tău.

Cu toate acestea, în ciuda eforturilor noastre, pot exista situații în care procesarea plății de către bănci poate dura mai mult timp.

Dacă nu ai primit banii după 7 zile lucrătoare, te rugăm să-i contactezi pe agenții noștri prin intermediul chatului online sau la adresa de e-mail [email protected].


Cum pot face o reclamație privind asigurarea de zbor?

Dacă ești nemulțumit de beneficiile asigurării tale de zbor sau de serviciile pe care le-ai primit, vrem să știm despre asta. Te rugăm să completezi formularul nostru de reclamație, care va fi revizuit de partenerii noștri de asigurare.


Asigurarea de zbor acoperă toate zborurile din călătoria mea?

Da, dacă toate zborurile din călătoria ta sunt adăugate în aplicație sau în Tabloul de bord al clientului cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată.

Cu toate acestea, există o limită de o 100 € plată pe călătorie, chiar dacă este întrerupt mai mult de un zbor. Astfel, dacă două zboruri din aceeași călătorie sunt întârziate, vei primi plata doar o singură dată.


Cum cumpăr asigurare de zbor?

Membrii AirHelp+ primesc asigurare de zbor în cadrul abonamentului. În prezent, acesta nu este vândut separat.

Asigurarea de zbor va proteja toate zborurile înregistrate în Tabloul de bord al clientului pe durata abonamentului.

Numărul de călătorii acoperite de asigurarea de zbor variază în funcție de planul ales.


Cui se trimit banii asigurării de zbor?

Plata poate fi trimisă doar membrului AirHelp+.


Cred că sunt eligibil pentru plata unei asigurări de zbor. De ce spune AirHelp că nu sunt?

Pentru a se asigura că toate deciziile sunt corecte, AirHelp utilizează date de la mai multe părți terțe independente pentru a monitoriza starea tuturor zborurilor. Aceste date de la o terță parte sunt cele care vor determina dacă un zbor se califică pentru o plată.

Aceste informații sunt considerate finale și nu pot fi contestate nici de AirHelp, nici de client. Cu toate acestea, poți cere ca solicitarea ta de despăgubire să fie analizată de partenerii noștri de asigurare.


Ce conturi bancare din ce țări sunt acceptate în prezent de asigurarea de zbor?

Poți primi plata dacă contul tău bancar se află într-una din următoarele țări:

  • Andorra

  • Argentina

  • Armenia

  • Austria

  • Azerbaidjan

  • Bahrain

  • Belgia

  • Bosnia și Herțegovina

  • Brazilia

  • Bulgaria

  • Camerun

  • Canada

  • Chile

  • China

  • Columbia

  • Costa Rica

  • Croația

  • Cipru

  • Cehia

  • Danemarca

  • Republica Dominicană

  • Ecuador

  • Egipt

  • Estonia

  • Insulele Feroe

  • Finlanda

  • Franța

  • Guyana Franceză

  • Gabon

  • Germania

  • Grecia

  • Guadelupa

  • Guatemala

  • Honduras

  • Hong Kong

  • Ungaria

  • Islanda

  • India

  • Indonezia

  • Irlanda

  • Israel

  • Italia

  • Coasta de Fildeș

  • Japonia

  • Jersey

  • Iordania

  • Kosovo

  • Kuweit

  • Letonia

  • Liechtenstein

  • Lituania

  • Luxemburg

  • Malaysia

  • Malta

  • Martinica

  • Mayotte

  • Mexic

  • Moldova

  • Monaco

  • Maroc

  • Țările de Jos

  • Noua Caledonie

  • Noua Zeelandă

  • Norvegia

  • Oman

  • Peru

  • Filipine

  • Polonia

  • Portugalia

  • Qatar

  • Réunion

  • Taiwan

  • Thailanda

  • Turcia

  • Ucraina

  • Emiratele Arabe Unite

  • Regatul Unit

  • Statele Unite

  • Uruguay

Dacă țara ta nu se află pe lista de mai sus, te rugăm să ne contactezi prin intermediul chatului nostru online sau prin e-mail la adresa [email protected], astfel încât să putem avea detaliile contului tău bancar și să-ți trimitem plata.


Asigurarea de zbor funcționează dacă îmi anulez zborul?

Ai dreptul la o plată 100 € doar pentru anulările efectuate de compania aeriană.

Din păcate, nu putem anula protecția asigurării de zbor dacă decizi să nu mai iei zborul.


Voi primi plata în moneda mea?

Plata asigurării de zbor este 100 € și aceasta este suma pe care o vom trimite în contul tău bancar. Cu toate acestea, suma efectivă pe care o primești în cont va fi în moneda locală a contului tău și va depinde de cursurile de schimb curente aplicate de banca ta.


Pot să adaug asigurare de zbor pentru toți pasagerii care călătoresc cu mine?

Asigurarea de zbor protejează doar călătoriile membrilor AirHelp+. Pasagerii care călătoresc împreună cu tine nu sunt acoperiți de abonamentul tău, ci trebuie să își achiziționeze propriul abonament.


În cât timp primesc plata pentru asigurarea de zbor?

După ce ai furnizat detaliile bancare, este nevoie, în medie, de 12 ore pentru ca noi să îți trimitem plata. Cu toate acestea, poate dura câteva zile pentru a reflecta asupra contului tău.


În ce situații voi primi o plată dacă am asigurare de zbor?

Dacă ți-ai protejat călătoria cu asigurare de zbor, vei primi o plată unică de 100 € în următoarele situații:

  • Orice zbor din călătorie este anulat de compania aeriană cu mai puțin de 28 de zile înainte de plecare.

  • Orice zbor din călătorie este deviat de la destinația inițială.

  • Orice zbor din călătoria ta ajunge la destinație finală cu 3 sau mai multe ore mai târziu decât era programat.

Cauza problemei nu este importantă și vei primi cei 100 € chiar dacă compania aeriană nu este de vină.


Zborul meu a fost perturbat; de ce nu am primit un e-mail de eligibilitate pentru asigurarea de zbor?

Ar trebui să primești un e-mail de la AirHelp în cazul în care apare una dintre următoarele perturbări:

  • Zborul este anulat de compania aeriană cu 28 zile sau mai puțin înainte de plecare.

  • Zborul este deviat de la destinația inițială.

  • Zborul ajunge la destinație cu 3 sau mai multe ore mai târziu decât era programat.

În cazul în care crezi că zborul se califică pentru plată, dar nu ai primit notificare de la AirHelp, poți să soliți o revizuire a reclamației tale.