AirHelp+


Ce este Asigurarea în caz de legătură pierdută?

Stai fără griji atunci când pierzi zborul de legătură.

Mai întâi adaugă-ți zborurile la AirHelp+ (cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare) pentru a le putea urmări. Când primul zbor al tău este întârziat, anulat sau deviat și pierzi o conexiune, îți vom oferi o plată rapidă 200 € pentru a te scăpa de stres.

Trimite-ne doar detaliile zborului tău, o dovadă a întârzierii și cărțile de îmbarcare și vei primi plata în curând.

Atenție: pentru a se califica pentru această asigurare, zborurile trebuie să facă parte din aceeași rezervare.


De ce ar trebui să devin AirHelp+?

AirHelp+ face zborul ușor și fără stres, indiferent de ce se întâmplă. Iată de ce ar trebui să devii membru:

  • Fără așteptare la nesfârșit. Dacă zborul tău este în întârziere, anulat sau deviat, primești 100 € în cont în câteva zile.

  • Ai pierdut o legătură? Nu pierde ocazia. Plată de 200 € în câteva zile, astfel încât să-ți poți continua călătoria fără griji.

  • Ți-ai pierdut bagajul? Nicio problemă. Vei primi rapid 100 €, astfel încât să nu rămâi în tensiune.

  • Relaxează-te la aeroport. Dacă zborul tău în întârziere sau anulat, ai acces la peste 1.300 de saloane din aeroporturi din întreaga lume.

  • Fără stres pentru despăgubire. Ne vom ocupa de solicitările tale și îți vom oferi până la 600 € — fără a deduce taxe pentru servicii.

  • Asistență dedicată, oricând. Aveți nevoie de asistență? Ne ocupăm noi de tot non-stop, indiferent unde te afli.

  • Beneficii suplimentare de călătorie. Obține reduceri la eSIM-uri, închirieri de mașini și multe altele.

AirHelp+ înseamnă a te asigura că te poți bucura de zbor fără griji.


Care sunt cerințele pentru a obține plata asigurării mele pentru bagaj?

Dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, iată de ce ai nevoie:

  • CI sau pașaport

  • Etichetă de bagaj a companiei aeriene

  • Confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare

  • Raport privind neregularitatea proprietății (PIR) - îl poți obține de la biroul de bagaje pierdute din aeroport

  • Datele tale bancare

Nu uita: Trebuie să ne trimiți cerințele în termen de 28 de zile de la întârzierea sau pierderea bagajului. Transmiterea cu întârziere sau incompletă nu va fi eligibilă pentru plată, conform Termenilor și condițiilor noastre.


Care este diferența între o despăgubire de la compania aeriană și o plată?

Compensația companiei aeriene este suma de bani acordată de compania aeriană pentru a compensa întârzierea sau anularea unui zbor internațional care este acoperit de reglementările UE sau de alte reglementări. Suma maximă care poate fi plătită este 600 €. Suma la care ai dreptul depinde de reglementările care se aplică zborului tău și de eligibilitatea zborului. AirHelp este expert în solicitarea acestei despăgubiri, dar suma de bani nu este niciodată garantată.

O plată este un supliment de 100 € sau 200 € de la asigurarea ta AirHelp+. Vei primi această plată atunci când zborul tău este întârziat peste 3 ore, este anulat în ultimul moment, este deviat sau dacă pierzi o legătură din cauza unei perturbări sau când bagajul tău este pierdut sau întârziat. Și este plătită rapid.

Veștile bune? În cazul perturbărilor zborurilor internaționale, este posibil să aveți parte de ambele situații.


Ce este o călătorie?

O călătorie este un itinerar complet. Aceasta acoperă totul — de la zborul de plecare, zborul de întoarcere și orice număr de zboruri de legătură. Chiar dacă ai doar un zbor dus, acesta se consideră tot o călătorie.


Am înregistrat o călătorie folosind abonamentul anterior AirHelp+, iar ulterior am actualizat abonamentul trecând la un nivel superior. Va fi călătoria mea înregistrată anterior acoperită de beneficiile de asigurare ale noului plan AirHelp+?

Putem aplica beneficiile noii asigurări AirHelp+ doar pentru călătoriile adăugate la tabloul de bord după actualizare. Dacă ai adăugat călătoria când aveai vechiul abonament, călătoria nu va fi acoperită de noul abonament, chiar dacă zborul tău pleacă după data actualizării.

Cu toate acestea, este posibil să ștergi călătoria și să o adaugi din nou după ce ai făcut actualizarea planului, cu condiția să faci acest lucru cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare, iar zborul tău să nu fi fost încă perturbat.


Pot să primesc plățile într-un cont bancar pe un nume diferit de cel care figurează pe abonamentul meu AirHelp+?

Nu. Din motive de securitate, putem efectua un transfer bancar numai în contul persoanei înregistrate ca membru AirHelp+.


Când nu primesc asigurare de zbor?

Asigurarea de zbor nu poate asigura perturbarea zborului în următoarele cazuri:

  • dacă nu ai confirmarea rezervării sau cartea de îmbarcare valide;

  • zborul a fost anulat cu mai mult de 28 zile de la plecarea programată;

  • zborul tău a fost afectat ca rezultat al:

    • unui război din străinătate sau unui război civil,

    • unor amenințării cu explozivi, deșeuri radioactive sau orice altă sursă de radiații,

    • unei declarații de urgență medicală, cum ar fi o pandemie sau o epidemie,

    • oricărei pierderi, daune, răspunderi sau cheltuieli cauzate de un atac cibernetic sau de un incident cibernetic;

  • dacă vreun eveniment perturbă traficul aerian pentru mai mult de 7 zile – exemplele includ grevele, demonstrațiile publice sau vreme nefavorabilă. În aceste cazuri, AirHelp va plăti pentru toate întârzierile și anulările de zbor care au avut loc în primele 7 zile de la perturbarea traficului aerian. Dacă zborul tău este cel puțin în a 8-a zi a unei perturbări în curs, acesta nu va fi acoperit.


Ce este un card eSIM?

Un card eSIM este o versiune digitală a unui card SIM, ceea ce înseamnă că te poți bucura de trafic mai mare de date atunci când călătorești în străinătate.

Suntem parteneri cu airalo.com ca să ai la îndemână trafic de date înainte de călătorie, ușor și cu reducere. Aplică pur și simplu codul tău promoțional când cumperi.


AirHelp+ este disponibil în țara mea?

Da! AirHelp+ este disponibil în întreaga lume, indiferent unde locuiești sau unde zbori.

Utilizăm diferite legi internaționale privind drepturile pasagerilor aerieni, cum ar fi EC 261 din Europa, Convenția de la Montreal și ANAC 400 din Brazilia, pentru a ne asigura că toți călătorii de pretutindeni primesc asistența și despăgubirea pe care le merită.


Cum pot obține banii pe care mi i-a promis agenția de turism când am cumpărat asigurarea?

Te rugăm să reții AirHelp+ nu este un serviciu de asigurare de călătorie (deși, în funcție de planul pe care l-ai achiziționat, poate include asigurările AirPayout și AirLuggage). 

AirHelp+ este un program cu abonament al AirHelp care îi ajută pe pasageri atunci când întâmpină perturbări ale zborului. 

Dacă ai achiziționat AirHelp+ și zborul a fost întârziat sau anulat, este posibil să ți se datoreze bani. Mergi către tabloul de bord AirHelp+ dedicat pentru a verifica cât trebuie să primești.


Pot să aduc alți pasageri cu mine în salonul de așteptare?

Permisele pentru salonul de așteptare sunt emise pentru membrul AirHelp+. Acestea nu includ alți pasageri.

Pasagerii care călătoresc cu tine pot plăti pentru acces în salonul de așteptare dacă nu au propriul lor abonament AirHelp+.


Asigurarea pentru bagaj acoperă bagajele pasagerilor ce au călătorit împreună cu mine?

Nu. Asigurarea pentru bagaj acoperă doar bagajele înregistrate pe numele membrului AirHelp+.


Pot să adaug alți pasageri la călătoria mea?

Nu — AirHelp+ te acoperă numai pe tine, membrul AirHelp+.

Pasagerii care călătoresc cu tine vor avea nevoie de propriul lor abonament pentru a avea acces la beneficii precum plata asigurării și accesul la saloane în timpul perturbărilor.


Ce este asigurarea pentru bagaj?

Este simplu. Dacă bagajul tău este întârziat sau pierdut, îți vom plăti 100 €.

Pentru a-ți proteja zborurile, adaugă-le în aplicație sau în tabloul de bord cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare.

Apoi, dacă bagajul tău este pierdut sau întârziat, ia Raportul privind neregularitatea proprietății (PIR) de la biroul de bagaje pierdute și trimite-ne ce avem nevoie. Plata de 100 € va pleca spre tine. Și este pe lângă orice despăgubire pe care compania aeriană ar putea să ți-o datoreze, desigur.


Ce este asigurarea de zbor?

Este simplu. Adaugă zborul tău la AirHelp+ (cu cel puțin 48 de ore înainte de plecare). Apoi îl vom urmări și vă vom plăti rapid 100 € dacă:

  • Zborul tău a avut o întârziere de peste 3 ore la sosire

  • Zborul tău este anulat cu mai puțin de 28 zile înainte de plecare

  • Zborul tău este deviat

Cel mai bun lucru? Acea plată de 100 € este pe lângă orice despăgubire din partea companiei aeriene care ți se datorează. Fără documente, fără semnătură — doar plăți rapide direct în contul tău bancar.


Când se reînnoiește AirHelp+?

Abonamentul anual se reînnoiește automat în fiecare an, în cazul în care nu îl anulezi.
În cele mai multe cazuri, plata va fi efectuată în 12 luni de la data achiziției, astfel încât abonamentul să continue neîntrerupt.


Cum funcționează accesul la salon în planul AirHelp+?

Dacă achiziționezi un plan AirHelp+, ai dreptul la acces la saloanele din aeroporturi de fiecare dată când zborul tău este în întârziere cu peste 1 oră sau este anulat cu mai puțin de 6 ore înainte de plecare. Numărul de călătorii acoperite variază în funcție de planul achiziționat.

Pentru acest beneficiu, trebuie să fi adăugat detaliile zborului în tabloul de bord AirHelp+ dedicat. Vei avea acces la această zonă după ce achiziționezi AirHelp+.

Dacă zborul tău este identificat ca fiind perturbat, vei primi acces în salon.

Accesul este condiționat de disponibilitatea saloanelor și de ora de deschidere din fiecare aeroport. Poți verifică disponibilitatea locurilor în salon aici. Dacă nu-ți folosești accesul imediat, nu-ți face griji. Va rămâne valabil timp de 3 luni, în peste 1.300 de saloane la nivel global.


Cum activez abonamentul AirHelp+?

Dacă achiziționezi AirHelp+ de la un partener pe baza unei călătorii unice pentru un anumit zbor, nu va trebui să faci nimic pentru a activa serviciul.

Dacă achiziționezi un abonament anual AirHelp+, acest abonament este activat imediat după cumpărare și durează următoarele 12 luni, cu reînnoiri anuale.
Pentru beneficii, cum ar fi plăți, actualizări privind starea zborului și acces la salon, trebuie să adăugați detaliile zborului în Tabloul de bord înainte de plecare. Vă recomandăm să adăugați zborurile imediat după achiziționarea acestora. Cel mai târziu puteți adăuga un zbor cu 48 de ore înainte de plecare.


Cum funcționează accesul la salonul din aeroport?

Dacă zborul tău are întârziere de peste o oră sau este anulat, te poți relaxa în peste 1.300 saloane din aeroporturi din întreaga lume.

Trebuie doar să adăugați detaliile zborului dvs. în Tabloul de bord AirHelp+ al clientului. În cazul în care zborul tău este întrerupt, îți vom trimite un tichet pentru acces la saloanele din aeroporturi.

Accesul în salonul din aeroport depinde de disponibilitate și de programul de funcționare.


Ce este AirHelp+?

AirHelp+ este cel mai bun abonament pentru călătorii cu avionul fără probleme. Primești plăți rapide de asigurare și confort în saloanele din aeroporturi atunci când lucrurile nu merg conform planului. Toate pe lângă orice despăgubire din partea companiei aeriene care ți se datorează.

Acestea sunt beneficiile tale:

  • Asigurare de zbor: 100 € plata în câteva zile în cazul unei întârzieri de zbor de peste 3 ore, al unei anulări de ultim moment sau al unei devieri.

  • Asigurare în caz de legătură pierdută: 200 € plata în câteva zile după o legătură pierdută.

  • Asigurare pentru bagaj: 100 € plata trimisă în câteva zile de la raportarea bagajului pierdut sau întârziat.

  • Confort în salon: Peste 1.300 saloane disponibile în întreaga lume atunci când zborul tău are întârziere de peste 1 oră sau este anulat.

  • Până la 600 € despăgubire de la compania aeriană: experții noștri se ocupă de toate solicitările tale de la cap la coadă. Fără stres, fără taxă pentru servicii.

  • Asistență de specialitate dedicată 24/7: obțineți ajutor oricând, oriunde.

  • Reduceri de călătorie: la eSIM, închirieri auto și multe altele.

Beneficiile se aplică pentru abonamentul activ și în funcție de planul pe care l-ai ales. Pentru ca anumite beneficii să se aplice, trebuie să adaugi zborurile cu cel puțin 48 de ore înainte de plecarea programată.


Obțin reduceri și beneficii de călătorie?

Da! De la eSIM-uri la închirieri de mașini, la evitarea cozilor de la controlul de securitate, te-am acoperit. Verifică cele mai recente oferte și partenerii noștri în aplicație sau în Tabloul de bord al clientului.


Cum pot achiziționa AirHelp+?

Există două modalități de a achiziționa AirHelp+:

Abonament anual: Acesta acoperă o perioadă de 12 luni și se aplică tuturor zborurilor cu plecare după ce achiziționezi AirHelp+ și înainte de data expirării.

Cumpără abonament anual

După ce cumperi abonamentul tău anual, vom procesa gratuit solicitările tale pentru zborurile care se desfășoară pe durata abonamentului de 12 luni.

Varianta pe rezervare: Planul nostru pe rezervare, pe care îl poți obține doar de la partenerii noștri, îți oferă acces la toate serviciile de solicitare AirHelp care acoperă o anumită rezervare pentru care ai achiziționat AirHelp+.

După achiziționarea variantei pe rezervare, vom procesa gratuit orice solicitare trimisă pentru rezervarea respectivă.


Cum depun o solicitare către AirHelp+?

Pur și simplu te conectezi la spațiul AirHelp+ și urmezi pașii necesari pentru a demara o solicitare. Solicitarea ta va fi procesată automat, fără taxe.


Acoperă AirHelp+ zborurile mele anterioare sau solicitările actuale?

AirHelp+ se aplică viitoarelor perturbări ale zborurilor, după achitarea abonamentului. Dacă zborul tău a fost deja perturbat sau ai inițiat deja o solicitare, AirHelp+ nu se va aplica. Ți se va percepe în schimb onorariul nostru standard, în cazul în care obținem cu succes despăgubiri în numele tău.

Există o excepție: dacă evaluăm că zborul anterior ar fi potrivit pentru o despăgubire de bona fide (o solicitare care nu este reglementată de lege, dar în cazul căreia compania aeriană poate oferi un voucher, ca gest de bună-credință). În acest caz, poți achiziționa un abonament anual AirHelp+, care se va aplica zborurilor viitoare, împreună cu o despăgubire de bona fide pentru acel zbor anterior.


Cum anulez abonamentul AirHelp+?

Durata abonamentului tău AirHelp+ este de 12 luni, dar îl poți anula oricând pentru a preveni reînnoirea.

Pentru a anula, intră în aplicație sau Tabloul de bord al clientului, selectează „Contul meu” și navighează la „Planuri și beneficii”. În pagină, derulează în jos la „Gestionează-ți planul” și fă clic pe „Anulează-mi planul”. Sau doar trimite e-mail la [email protected].

Anulări în primele 14 zile.

Dacă anulezi în primele 14 zile, îți vom oferi o rambursare completă — dacă nu ai călătorit deja pe zborurile acoperite. Trebuie doar să trimiți un e-mail la adresa [email protected].


Când voi fi taxat pentru abonamentul AirHelp+?

Ți se va taxa suma integrală atunci când achiziționezi AirHelp+.

Abonamentele anuale se reînnoiesc automat, astfel încât vei fi taxat din nou peste un an.


Am AirHelp+, dar site-ul vostru mi-a respins solicitarea - ce pot face?

Membrii AirHelp+ dispun de un spațiu dedicat pentru solicitări. Conectează-te la spațiul AirHelp+ și urmează pașii de acolo pentru a demara o solicitare.

Dacă ai nevoie de asistență suplimentară, poți contacta serviciul nostru de asistență pentru clienți.


Am AirHelp+, dar zborul meu nu este eligibil pentru despăgubiri - ce pot face?

AirHelp+ îți oferă acces gratuit la serviciile noastre de solicitare a despăgubirilor, dar dreptul la despăgubiri depinde de circumstanțele perturbării și de legislația internațională și locală aplicabilă.

Asigură-te că trimiți solicitarea prin intermediul spațiului AirHelp+, astfel încât să putem lua în considerare toate legile relevante privind pasagerii care călătoresc cu avionul, pentru a încerca să obținem despăgubirea ce ți se cuvine.

Reține că, inclusiv în cazul în care zborul tău nu este eligibil pentru despăgubiri, ai în continuare acces la celelalte servicii ale noastre, cum ar fi sfaturi și consultanță de specialitate prin Live Chat.


Cum pot obține banii pe care mi i-a promis agenția de turism când am cumpărat asigurarea?

Te rugăm să reții AirHelp+ nu este un serviciu de asigurare de călătorie (deși, în funcție de planul pe care l-ai achiziționat, poate include asigurările AirPayout și AirLuggage).

AirHelp+ este un program cu abonament al AirHelp care îi ajută pe pasageri atunci când întâmpină perturbări ale zborului.

Dacă ai achiziționat AirHelp+ și zborul a fost întârziat sau anulat, este posibil să ți se datoreze bani. Accesează tabloul de bord AirHelp+ pentru a vedea ce sumă trebuie să primești.


AirHelp poate solicita o rambursare a biletului în numele meu?

Pentru a obține o rambursare pentru un bilet de avion, îți recomandăm să discuți mai întâi direct cu agenția de turism sau să încerci să soliciți rambursarea prețului biletului prin intermediul cardului de credit. Din experiența noastră, aceasta este cea mai rapidă modalitate de a primi o rambursare a zborului.

Dacă ai încercat deja aceste opțiuni, însă fără succes, le putem oferi membrilor AirHelp+ asistență privind rambursarea costului biletelor. Putem depune o solicitare de rambursare direct la compania aeriană, în numele tău, dar timpul de răspuns din partea companiei aeriene este mai lung.