Despăgubiri pentru zboruri cu probleme la aeroportul Paris Charles de Gaulle

AirHelpAirports
CDG

Coșmarul multor pasageri este să rămână blocați în aeroport - dacă ți s-a întâmplat acest lucru, noi suntem aici pentru a te ajuta. Dacă ai avut întârzieri sau zboruri anulate la aeroportul Paris Charles de Gaulle, AirHelp îți poate explica ce drepturi ai și îți poate spune dacă ți se datorează o despăgubire.

Poți avea dreptul la maximum 600 € de persoană, în cazul în care compania aeriană respectivă a fost responsabilă pentru întârziere. Introdu detaliile zborului tău în calculatorul nostru de despăgubiri ușor de utilizat și află chiar astăzi ce sumă ți se cuvine.

Aeroportul de plecare

Aeroportul destinației finale

Verifică despăgubirea

sau

Folosește cartea de îmbarcare

Cel mai rapid mod de a-ți verifica eligibilitatea

ÎncărcareScanare

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Protejarea drepturilor pasagerilor din aeroportul Paris Charles de Gaulle

Deoarece Aeroportul Paris Charles de Gaulle CDG se află în UE, este foarte probabil ca pasagerii de oriunde din lume să fie protejați de o lege cunoscută sub denumirea de Regulamentul UE nr. 261/2004.

Aceasta înseamnă că, dacă ai suferit o întârziere, anulare sau suprarezervare a unui zbor la aeroportul Paris Charles de Gaulle, ai drepturi! Legea specifică nivelul de asistență pe care trebuie să îl furnizeze companiile aeriene. În plus, atunci când compania aeriană este responsabilă pentru întârziere, CE 261 stipulează valoarea despăgubirii datorate pasagerilor - până la 600 € de persoană. De obicei, ai la dispoziție și o perioadă de până la 3 ani pentru solicitarea despăgubirii.

Nu contează de unde ești, contează doar unde ai zburat și dacă ai utilizat o companie aeriană din UE.

Ești protejat de CE 261?

RutăCompanie aeriană din UECompanie aeriană din afara UE
Plecări din aeroportul Paris Charles de Gaulle către orice destinație ✔️ Da ✔️ Da
Sosiri la aeroportul Paris Charles de Gaulle ✔️ Da ❌ Nu

Zbor întârziat sau anulat la aeroportul Paris Charles de Gaulle? Ai putea avea dreptul la despăgubire

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Solicită despăgubire pentru întârzierile de la aeroportul Paris Charles de Gaulle

Întârzierile la aeroport sunt stresante, atât pentru gânduri, cât și pentru portofel. Vestea bună este că, datorită Regulamentului UE CE 261, poți solicita o despăgubire de până la 600 €, dacă zborurile tale au întârzieri de cel puțin 3 ore.

Atunci când vine vorba despre întârzierile de la aeroportul Charles de Gaulle, există o excepție notabilă. Dacă sunt implicate circumstanțe extraordinare, companiile aeriene nu sunt obligate să plătească despăgubire pentru zborurile întârziate. Circumstanțele extraordinare sunt situații în afara sferei de control a companiei aeriene. Un exemplu bun ar fi condițiile meteo nesigure de pe aeroportul Paris Charles de Gaulle sau o problemă ce ține de controlul traficului aerian. Deoarece compania aeriană nu a provocat întârzierea, nu este obligată să plătească.

Un alt aspect de remarcat, legislația calculează întârzierea ca ora la care ai sosit în cele din urmă la destinație, comparativ cu ora de aterizare înscrisă pe bilet. Acest aspect este important pentru zborurile întârziate de la aeroportul Paris Charles de Gaulle, deoarece nu contează de fapt timpul pe care l-ai petrecut așteptând în salonul de plecări. Cel puțin în ceea ce privește despăgubirea, contează perioada de timp care a trecut între ora la care trebuia să aterizezi și ora la care ai aterizat de fapt la destinația ta finală.

Poți afla mai multe despre despăgubirea pentru zboruri întârziate aici


Despăgubire pentru zborurile anulate la aeroportul Paris Charles de Gaulle

Regulamentul UE CE 261 le conferă drepturi pasagerilor în cazul anulărilor la aeroportul Paris Charles de Gaulle. Conform legii, compania aeriană trebuie să îți ofere un zbor alternativ către destinație sau o rambursare, dacă preferi acest lucru.

În plus, ți se pot datora până la 600 € ca despăgubire, dacă anulările au fost anunțate cu mai puțin de 2 săptămâni înainte de data programată pentru plecare.

Există câteva excepții importante, cum ar fi cazul în care compania aeriană a reușit să găsească un zbor alternativ, cu sosire la o oră similară cu cea a zborului inițial. Sau dacă aeroportul Paris Charles de Gaulle a anulat zborurile, și nu compania aeriană - deoarece aceasta înseamnă că de fapt compania aeriană nu a fost responsabilă pentru anulare. Aceste tipuri de exemple sunt denumite circumstanțe extraordinare și includ situații precum o grevă a controlorilor de trafic aerian, condiții de zbor nesigure la aeroportul Paris Charles de Gaulle sau orice eveniment în afara sferei de control a unei companii aeriene.

Poți citi mai multe despre despăgubirea pentru zborurile anulate aici.

Zboruri întârziate sau anulate la Paris Charles de Gaulle? Află gratuit care este despăgubirea ta.

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Care este valoarea despăgubirii pentru zboruri cu probleme din Paris?

DistanțaDespăgubire
Toate zborurile sub 1.500 kmPână la 250 € de persoană
Zboruri interne UE de peste 1.500 kmPână la 400 € de persoană
Zboruri externe UE între 1.500 km și 3.500 kmPână la 400 € de persoană
Zboruri externe UE de peste 3.500 kmPână la 600 € de persoană

Se poate să trebuiască să iei în calcul câteva excepții. Cel mai simplu mod de a afla cu certitudine ce sumă ți se datorează este să folosești verificarea noastră gratuită a despăgubirii.


Întârzieri la aeroportul Paris Charles de Gaulle - ce este de făcut

Evident, întârzierile sau anulările zborurilor nu sunt deloc ideale. Dar, pentru a te liniști, iată ce trebuie să faci dacă ți se întâmplă:

  • strânge dovezile întârzierii sau ale anulării zborului (de exemplu, e-mailuri de la compania aeriană, fotografii ale panoului de plecări).

  • păstrează toate documentele de călătorie.

  • întreabă compania aeriană din ce cauză a fost afectat zborul tău.

  • solicită-i companiei aeriene să îți achite mesele și băuturile nealcoolice.

  • acordă mare atenție la ce îți oferă compania aeriană - nu semna nimic care ți-ar anula dreptul la despăgubire.

  • păstrează toate chitanțele care demonstrează faptul că perturbarea te-a costat bani în plus.

Apelează la AirHelp pentru a solicita despăgubirea

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Întrebări frecvente despre zborurile de pe aeroportul Paris Charles de Gaulle (CDG):

De cât timp am nevoie pentru a tranzita aeroportul Paris Charles de Gaulle (CDG)?

Timpul necesar pentru tranzit depinde de terminalele implicate și de necesitatea trecerii prin controlul de frontieră. În general:

  • Zboruri Schengen – Schengen: 45-60 de minute

  • Zboruri Schengen – Non-Schengen: 75-90 de minute

  • Zboruri Non-Schengen – Non-Schengen: 90-120 de minute

    Dacă trebuie să schimbi terminalele, ia în calcul timpi suplimentari pentru transfer.

Pot primi despăgubiri dacă zborul meu de pe aeroportul Paris Charles de Gaulle este anulat?

Da, conform Regulamentului UE 261/2004, ai dreptul la despăgubiri dacă zborul a fost anulat fără un preaviz de cel puțin 14 zile și nu ți s-a oferit o alternativă rezonabilă. Suma compensației variază între 250 € și 600 €, în funcție de distanța zborului.

Cum să depun o cerere de despăgubire dacă zborul meu de pe aeroportul Paris Charles de Gaulle este amânat sau anulat?

Pentru a solicita despăgubiri:

  • Verifică eligibilitatea conform Regulamentului UE 261/2004.

  • Contactează compania aeriană prin formularul de reclamații de pe site-ul lor.

  • Adună documentele necesare: biletul de avion, dovada întârzierii/anulării și orice confirmare scrisă de la compania aeriană.

  • Apelează la un serviciu specializat, cum este și Airhelp, dacă nu primești un răspuns favorabil.

Cât timp poate fi întârziat un zbor de pe aeroportul Paris Charles de Gaulle înainte de a cere despăgubiri?

Pentru a primi compensații financiare, întârzierea trebuie să fie de cel puțin 3 ore la destinația finală. Dacă întârzierea depășește 5 ore, ai dreptul să refuzi zborul și să soliciți rambursarea integrală. În cazul întârzierilor majore, compania aeriană trebuie să ofere și mese, băuturi și cazare, dacă este necesar.


Întârzieri și anulări recente

Companie aeriană (de ex., Lufthansa)

Aeroportul de plecare (de ex., Frankfurt sau FRA)

Dată

Număr zbor

Companie aeriană

Rută

Stare

17.04.2025

16:30

AT789

Royal Air Maroc

Paris (CDG)

Casablanca (CMN)

AnulatVerifică despăgubirea

17.04.2025

14:25

QR40

Qatar Airways

Paris (CDG)

Doha (DOH)

AnulatVerifică despăgubirea

17.04.2025

13:30

AF1328

Air France

Paris (CDG)

Bologna (BLQ)

AnulatVerifică despăgubirea
Zborul tău nu apare aici? Folosește instrumentul nostru complet de verificare a despăgubirii și vom analiza situația. Verifică-ți zborul
  • AT789

    Royal Air Maroc

    Anulat

    Paris

    Casablanca

    CDG

    CMN

    17.04.2025

    16:30

    Verifică despăgubirea
  • QR40

    Qatar Airways

    Anulat

    Paris

    Doha

    CDG

    DOH

    17.04.2025

    14:25

    Verifică despăgubirea
  • AF1328

    Air France

    Anulat

    Paris

    Bologna

    CDG

    BLQ

    17.04.2025

    13:30

    Verifică despăgubirea
Zborul tău nu apare aici? Folosește instrumentul nostru complet de verificare a despăgubirii și vom analiza situația. Verifică-ți zborul

    AirHelp a apărut în:

    Agerpres logoProfit.ro logoRTV Romania logoZiarul Financiar logo

    AirHelp face parte din Asociația susținătorilor drepturilor pasagerilor aerieni (APRA), a cărei misiune este promovarea și protejarea drepturilor pasagerilor aerieni.

    Înscrie-te pentru buletinul nostru informativ

    Obține cele mai recente recomandări și sfaturi livrate direct în inboxul tău

    Copyright © 2025 AirHelp

    Verifică despăgubirea

    Toate companiile aeriene