Ai dreptul la rambursare și compensații: Southwest Airlines

Dacă ai avut întârzieri sau anulări de zbor cu Southwest Airlines, este posibil să ai dreptul de a primi până la 600 € despăgubire de persoană.

Southwest AirlinesCele mai recente date de performanță privind respectarea orelor de zbor ale companiei arată că, din 0 zboruri de plecare în ultimele 24 de ore, 0.00% au plecat la timp.

Aeroportul de plecare

Aeroportul destinației finale

Verifică despăgubirea

sau

Scanează codul de bare de pe cartea de îmbarcare
Încarcă cartea de îmbarcare

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Southwest Airlines: Zboruri anulate astăzi

Câte zboruri au fost anulate astăzi?

  • Potrivit celor mai recente date ale noastre, Southwest Airlines a anulat 0 zboruri în 24 de ore.

  • 0.00% din zborurile interne și 0.00% din zborurile internaționale au fost anulate.

  • Dacă zborul tău a fost anulat și ai primit înștiințare cu mai puțin de 14 zile, ți se poate datora despăgubiri de până la 600 €. Verifică aici.

Despăgubire de la Southwest Airlines pentru zboruri anulate

Indiferent dacă ești acasă sau în străinătate atunci când afli despre anularea zborului tău Southwest Airlines, vei avea multe întrebări și îngrijorări. Primul lucru de știut este că ar trebui să îți găsească un alt zbor sau să îți ofere rambursarea integrală a banilor.

Dar, deoarece anulările de zbor creează aproape întotdeauna mari probleme în planurile tale de călătorie, ar trebui să verifici dacă ai, de asemenea, dreptul de a solicita de la Southwest Airlines despăgubiri pentru zborul anulat pentru a compensa neplăcerile suferite.

În conformitate cu reglementările UE, Southwest Airlines ar trebui să plătească pasagerilor până la 600 € de persoană atunci când anulează zborurile în ultimul moment — adică orice anulare a zborului cu mai puțin de 14 zile înainte de momentul programat al plecării.

Excepții:
Southwest Airlines nu va trebui să plătească despăgubiri dacă a reușit să asigure un zbor alternativ cu ore de plecare și sosire similare cu cele ale zborului inițial. Poți verifica cerințele exacte pe pagina noastră privind despăgubirile pentru zboruri anulate.

De asemenea, companiile aeriene nu trebuie să plătească despăgubiri dacă există circumstanțe extraordinare. Asta înseamnă că, dacă a survenit o situație neobișnuită, care nu se afla sub controlului companiei aeriene, dar care a impus anularea zborului, Southwest Airlines nu îți datorează despăgubiri pentru zborul anulat. Exemple tipice includ vremea nefavorabilă sau o grevă a controlorilor de trafic aerian.

Zbor întârziat sau anulat cu Southwest Airlines? Află dacă ți se datorează despăgubiri de până la 600 €

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Southwest Airlines: Zboruri întârziate astăzi

Câte zboruri au fost întârziate astăzi?

  • Cele mai recente date ale noastre arată că pe o perioadă de 24 de ore, 0 zboruri Southwest Airlines au fost întârziate cu 3 ore sau mai mult.

  • Din 0 zborurile interne, 0.00% au fost întârziate cu mai mult de 3 ore. Această estimare a fost de 0.00% pentru zborurile internaționale.

  • Pasagerii care sosesc la destinație cu mai mult de 3 ore întârziere, li s-ar putea datora despăgubiri. Verifică-ți zborul.

Despăgubire de la Southwest Airlines pentru zborul întârziat

Ori de câte ori trebuie să aștepți din cauza întârzierilor unui zbor Southwest Airlines, merită să verifici dacă ai dreptul la o despăgubire pentru timpul irosit. În cazul în care Southwest Airlines este responsabilă pentru întârziere, reglementările UE spun că pasagerilor li se datorează până la 600 € de persoană atunci când au întârziat cu 3 ore sau mai mult.

Când soliciți despăgubiri pentru un zbor întârziat, Southwest Airlines va verifica la ce oră a sosit zborul la destinația finală. Acest lucru se întâmplă deoarece, pentru solicitările de despăgubire pentru un zbor întârziat, importantă este ora la care ai ajuns, nu ora la care ai plecat. AirHelp deține una dintre cele mai cuprinzătoare baze de date cu statistici de zbor disponibile, astfel încât putem întotdeauna să susținem solicitările de despăgubire de la Southwest Airlines pentru zborurile lor întârziate, prezentând durata exactă a întârzierii.

Excepții:
Companiile aeriene precum Southwest Airlines nu trebuie să plătească despăgubiri dacă există motive externe pentru întârziere. Asta înseamnă că întârzierile cauzate de vremea nefavorabilă, un incident la aeroport sau grevele controlorilor de trafic aerian nu sunt eligibile pentru despăgubire. Acest tip de situații se numesc circumstanțe extraordinare.

Poți afla mai multe despre ce este și ce nu este inclus accesând pagina noastră privind despăgubirile pentru zboruri întârziate.

Puteți solicita o despăgubire de până la 600 € chiar și pentru zboruri vechi de 3 ani.

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Despăgubirea pentru zbor și drepturile pasagerilor aerieni

Chiar dacă Southwest Airlines nu este o companie aeriană europeană, aceasta respectă întotdeauna legile europene de fiecare dată când pleacă de pe un aeroport european. Aceasta înseamnă că pasagerii care zboară cu Southwest Airlines de pe un aeroport european sunt protejați de CE 261, una dintre cele mai cuprinzătoare legi privind drepturile pasagerilor aerieni.

Acest lucru acordă pasagerilor dreptul de a solicita despăgubiri de la Southwest Airlines pentru zboruri întârziate, anulate sau suprarezervate, dacă Southwest Airlines este responsabilă. Aceasta se adaugă drepturilor acestora la rambursarea zborului.

Din păcate, aceleași protecții nu se aplică și pentru zborurile în sens invers. Pasagerii Southwest Airlines care aterizează în UE nu intră sub incidența CE 261 dacă aeroportul de plecare este în afara UE. Pentru aceste zboruri, va trebui să verifici ce alte drepturi ale pasagerilor aerieni se aplică.

Ce fel de zboruri Southwest Airlines sunt acoperite de CE 261?

Acoperit de CE 261
Zboruri care pleacă de pe aeroporturi din UEDa
Zboruri care sosesc pe aeroporturile UENu

Care este valoarea despăgubirii de la Southwest Airlines?

DistanțaDespăgubire
Toate zborurile sub 1.500 km Până la 250 € de persoană
Zboruri interne UE de peste 1.500 km Până la 400 € de persoană
Zboruri în afara UE între 1.500 km și 3.500 km Până la 400 € de persoană
Zboruri în afara UE de peste 3.500 km Până la 600 € de persoană

Tabelul prezintă valori în €, astfel cum sunt acestea specificate în CE 261. Distanțele și sumele sunt similare în legislația britanică.

Există excepții și circumstanțe speciale care pot afecta valoarea despăgubirii pe care trebuie să ți-o plătească Southwest Airlines. Cel mai simplu mod de a afla cu certitudine ce sumă ți se datorează este să folosești instrumentul nostru gratuit de verificare a despăgubirii.

Statistici de zbor: întârzieri și anulări ale Southwest Airlines

Punctualitatea Southwest Airlines (24 de ore):

Zboruri totale: 0
Zboruri la timp: 0
Rata de punctualitate: aproximativ 0.00% din toate zborurile au fost la timp
Întârzieri mari (mai mult de 3 ore): 0
Zboruri anulate: 0

Numărul de zboruri indicat este o estimare bazată pe baze de date interne și ale terților.

Apelează la AirHelp pentru a solicita o despăgubire

Toate companiile aeriene

Toate țările

Nu câștigi, nu plătești


Întârzieri și anulări recente

Companie aeriană (de ex., Lufthansa)

Aeroportul de plecare (de ex., Frankfurt sau FRA)

Nicio perturbare raportată

Nicio perturbare raportată

Zborul tău nu apare aici? Folosește instrumentul nostru complet de verificare a despăgubirii și vom analiza situația. Verifică-ți zborul

AirHelp a apărut în:

Agerpres logoProfit.ro logoRTV Romania logoZiarul Financiar logo

AirHelp face parte din Asociația susținătorilor drepturilor pasagerilor aerieni (APRA), a cărei misiune este promovarea și protejarea drepturilor pasagerilor aerieni.

Înscrie-te pentru buletinul nostru informativ

Obține cele mai recente recomandări și sfaturi livrate direct în inboxul tău

Copyright © 2024 AirHelp

Verifică despăgubirea

Toate companiile aeriene