Ai dreptul la compensații pentru zboruri Sky Airlines?
Dacă ai avut întârzieri sau anulări de zbor cu Sky Airlines, este posibil să ai dreptul de a primi până la 600 € despăgubire de persoană.
Sky AirlinesCele mai recente date de performanță privind respectarea orelor de zbor ale companiei arată că, din 0 zboruri de plecare în ultimele 24 de ore, 0.00% au plecat la timp.
Toate companiile aeriene
Toate țările
Nu câștigi, nu plătești
Sky Airlines: Zboruri anulate astăzi
Câte zboruri au fost anulate astăzi?
Potrivit celor mai recente date ale noastre, Sky Airlines a anulat 0 zboruri în 24 de ore.
0.00% din zborurile interne și 0.00% din zborurile internaționale au fost anulate.
Dacă zborul tău a fost anulat și ai primit înștiințare cu mai puțin de 14 zile, ți se poate datora despăgubiri de până la 600 €. Verifică aici.
Despăgubire de la Sky Airlines pentru zboruri anulate
Îți apărăm drepturile de pasager aerian
Verifică despăgubirea
Află ce compensație poți primi
250 €
până la 1.500 km
400 €
1.500 — 3.500 km
600 €
de la 3.500 km
Indiferent dacă ești acasă sau în străinătate atunci când afli despre anularea zborului tău Sky Airlines, vei avea multe întrebări și îngrijorări. Primul lucru de știut este că ar trebui să îți găsească un alt zbor sau să îți ofere rambursarea integrală a banilor.
Dar, deoarece anulările de zbor creează aproape întotdeauna mari probleme în planurile tale de călătorie, ar trebui să verifici dacă ai, de asemenea, dreptul de a solicita de la Sky Airlines despăgubiri pentru zborul anulat pentru a compensa neplăcerile suferite.
În conformitate cu reglementările UE, Sky Airlines ar trebui să plătească pasagerilor până la 600 € de persoană atunci când anulează zborurile în ultimul moment — adică orice anulare a zborului cu mai puțin de 14 zile înainte de momentul programat al plecării.
Excepții:
Sky Airlines nu va trebui să plătească despăgubiri dacă a reușit să asigure un zbor alternativ cu ore de plecare și sosire similare cu cele ale zborului inițial. Poți verifica cerințele exacte pe pagina noastră privind despăgubirile pentru zboruri anulate.
De asemenea, companiile aeriene nu trebuie să plătească despăgubiri dacă există circumstanțe extraordinare. Asta înseamnă că, dacă a survenit o situație neobișnuită, care nu se afla sub controlului companiei aeriene, dar care a impus anularea zborului, Sky Airlines nu îți datorează despăgubiri pentru zborul anulat. Exemple tipice includ vremea nefavorabilă sau o grevă a controlorilor de trafic aerian.
Sky Airlines: Zboruri întârziate astăzi
Câte zboruri au fost întârziate astăzi?
Cele mai recente date ale noastre arată că pe o perioadă de 24 de ore, 0 zboruri Sky Airlines au fost întârziate cu 3 ore sau mai mult.
Din 0 zborurile interne, 0.00% au fost întârziate cu mai mult de 3 ore. Această estimare a fost de 0.00% pentru zborurile internaționale.
Pasagerii care sosesc la destinație cu mai mult de 3 ore întârziere, li s-ar putea datora despăgubiri. Verifică-ți zborul.
Despăgubire de la Sky Airlines pentru zborul întârziat
Ori de câte ori trebuie să aștepți din cauza întârzierilor unui zbor Sky Airlines, merită să verifici dacă ai dreptul la o despăgubire pentru timpul irosit. În cazul în care Sky Airlines este responsabilă pentru întârziere, reglementările UE spun că pasagerilor li se datorează până la 600 € de persoană atunci când au întârziat cu 3 ore sau mai mult.
Când soliciți despăgubiri pentru un zbor întârziat, Sky Airlines va verifica la ce oră a sosit zborul la destinația finală. Acest lucru se întâmplă deoarece, pentru solicitările de despăgubire pentru un zbor întârziat, importantă este ora la care ai ajuns, nu ora la care ai plecat. AirHelp deține una dintre cele mai cuprinzătoare baze de date cu statistici de zbor disponibile, astfel încât putem întotdeauna să susținem solicitările de despăgubire de la Sky Airlines pentru zborurile lor întârziate, prezentând durata exactă a întârzierii.
Excepții:
Companiile aeriene precum Sky Airlines nu trebuie să plătească despăgubiri dacă există motive externe pentru întârziere. Asta înseamnă că întârzierile cauzate de vremea nefavorabilă, un incident la aeroport sau grevele controlorilor de trafic aerian nu sunt eligibile pentru despăgubire. Acest tip de situații se numesc circumstanțe extraordinare.
Poți afla mai multe despre ce este și ce nu este inclus accesând pagina noastră privind despăgubirile pentru zboruri întârziate.
Despăgubirea pentru zbor și drepturile pasagerilor aerieni
Checklist pentru depunerea unei reclamații
Biletul de îmbarcare cu numărul zborului
Confirmarea rezervării
Biletele zborului de legătură
Orice alte vouchere de călătorie
Dovada costurilor suplimentare suportate
Fotografii ale panoului de informații despre zbor, inclusiv data și ora
Dacă este posibil, confirmare/declarație scrisă din partea companiei aeriene cu privire la motivul întârzierii

Chiar dacă Sky Airlines nu este o companie aeriană europeană, aceasta respectă întotdeauna legile europene de fiecare dată când pleacă de pe un aeroport european. Aceasta înseamnă că pasagerii care zboară cu Sky Airlines de pe un aeroport european sunt protejați de CE 261, una dintre cele mai cuprinzătoare legi privind drepturile pasagerilor aerieni.
Acest lucru acordă pasagerilor dreptul de a solicita despăgubiri de la Sky Airlines pentru zboruri întârziate, anulate sau suprarezervate, dacă Sky Airlines este responsabilă. Aceasta se adaugă drepturilor acestora la rambursarea zborului.
Din păcate, aceleași protecții nu se aplică și pentru zborurile în sens invers. Pasagerii Sky Airlines care aterizează în UE nu intră sub incidența CE 261 dacă aeroportul de plecare este în afara UE. Pentru aceste zboruri, va trebui să verifici ce alte drepturi ale pasagerilor aerieni se aplică.
Ce fel de zboruri Sky Airlines sunt acoperite de CE 261?
Acoperit de CE 261 | |
---|---|
Zboruri care pleacă de pe aeroporturi din UE | Da |
Zboruri care sosesc pe aeroporturile UE | Nu |
Care sunt drepturile tale în cazul întârzierilor sau anulărilor Sky Airlines?
Obligații | În caz de zbor anulat | În caz de zbor întârziat |
---|---|---|
Rerezerva la aceeași companie aeriană | ✔️ | ✔️ |
Rerezerva la o companie aeriană parteneră | ✔️ | ✔️ |
Plata mâncării în numerar sau voucher de masă | ✔️ | ✔️ |
Hotel (cazare peste noapte în caz de anulare/întârziere) | ✔️ | ✔️ |
Transport către și de la hotel | ✔️ | ✔️ |
Despăgubiri în numerar | ❌ | ❌ |
Credit/Cec de călătorie | ❌ | ❌ |
Beneficii pentru călători frecvenți | ❌ | ❌ |
Care este valoarea despăgubirii de la Sky Airlines?
Distanța | Despăgubire |
---|---|
Toate zborurile sub 1.500 km | Până la 250 € de persoană |
Zboruri interne UE de peste 1.500 km | Până la 400 € de persoană |
Zboruri în afara UE între 1.500 km și 3.500 km | Până la 400 € de persoană |
Zboruri în afara UE de peste 3.500 km | Până la 600 € de persoană |
Tabelul prezintă valori în €, astfel cum sunt acestea specificate în CE 261. Distanțele și sumele sunt similare în legislația britanică.
Există excepții și circumstanțe speciale care pot afecta valoarea despăgubirii pe care trebuie să ți-o plătească Sky Airlines. Cel mai simplu mod de a afla cu certitudine ce sumă ți se datorează este să folosești instrumentul nostru gratuit de verificare a despăgubirii.
Statistici de zbor: întârzieri și anulări ale Sky Airlines
Punctualitatea Sky Airlines (24 de ore):
Zboruri totale: 0
Zboruri la timp: 0
Rata de punctualitate: aproximativ 0.00% din toate zborurile au fost la timp
Întârzieri mari (mai mult de 3 ore): 0
Zboruri anulate: 0
Numărul de zboruri indicat este o estimare bazată pe baze de date interne și ale terților.
Întrebări frecvente despre compensațiile Turkish Airlines
Ce pot face dacă Sky Airlines îmi anulează zborul?
Dacă zborul tău Sky Airlines este anulat și ai fost informat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, poți avea dreptul la rambursarea biletului sau la un zbor alternativ. În funcție de situație, poți solicita și o compensație financiară.
Cum știu dacă am dreptul la despăgubire pentru o întârziere la Sky Airlines?
Dacă zborul tău ajunge la destinație cu o întârziere de peste 3 ore și întârzierea nu este cauzată de factori excepționali, ai putea fi eligibil pentru o compensație. Acest drept se aplică în special zborurilor legate de aeroporturi din Uniunea Europeană.
Ce se întâmplă dacă pierd conexiunea din cauza unei întârzieri Sky Airlines?
Dacă pierzi o conexiune rezervată pe același bilet și întârzierea este cauzată de Sky Airlines, compania ar trebui să-ți ofere un zbor alternativ și, dacă este cazul, să acopere cheltuielile suplimentare, precum cazarea și mesele.
Ce fac dacă bagajul meu este pierdut sau deteriorat de Sky Airlines?
Trebuie să raportezi incidentul imediat la biroul de bagaje din aeroport și să completezi un raport PIR. Sky Airlines este responsabilă pentru despăgubiri, conform reglementărilor internaționale, în cazul în care bagajul tău este pierdut, întârziat sau deteriorat.
Întârzieri și anulări recente

Nicio perturbare raportată
AirHelp a apărut în: